Featured
Table of Contents
Niet te slijten deze auto in de tweedehands markt in 2017.2020. Dus als jij het graag wilt, dan kan jij zo'n PHEV waarschijnlijk voor een zeer lage prijs 2e hands aanschaffen. autohandelaar said vianen. Maar of jij dan ook een tevreden mens wordt?? In 2017.2020 kan je al met een brandstofcel auto rijden
Louis antwoordt op 15 januari 2014:Deze vragen had ik me dus op 10 December ook al gesteld (autohandelaar said vianen). Enfin, de toekomst gaat het ons zoals altijd onomstotelijk aantonen. Voorlopig ben ik eerst nog even benieuwd naar de uitkomst van de test over hoeveel meter de auto af gaat leggen met een caravan er achter
Ik wilde het voormij zelf wat concreter in beeld krijgen. Maar voor mij is het nu wel duidelijk ons belastinggeld gaat dus ook naar de lease rijder die deze wel nieuw kan/ mag aanschaffen (autohandelaar said vianen). Caravantrekker (Menno) antwoordt op 15 januari 2014:Er gaat geen belasting geld heen, hoogstens kan je zeggen dat de lease rijder iets minder belasting betaald bij het rijden van een PHEV
Technisch gezien is dit stukje PHEV techniek van Mitsubishi iets om van te watertanden natuurlijk. Jammer dat de keerzijde daarvan zo wordt opgehemeld als zijnde groen en goed terwijl dat helemaal (nog) niet zo is. Quote:� �De accu houdt het 50 km vol (autohandelaar said vianen). enz.� Als het al zo is.� Nee, dat is niet zo
Het aantal laad cycli zal derhalve veel hoger liggen dan die 3100 maal waarbij je er vanuit moet gaan dat het accupakket slechts voor zo�n 1000 cycli is ontworpen. autohandelaar said vianen. Quote:�Mag ik hieruit concluderen dat het dus helemaal geen zin heeft over 3 tot 4 jaar deze auto te kopen als weet dat over een jaar of 2 of 3 je een kostenpost van � 15000 te wachten staat of je zal hem moeten kopen voor een � 5000 maar of hij daarvoor dan te koop komt?(enorme afschrijving)� Tja, daar liggen wij met zijn allen momenteel helemaal niet wakker van toch? Die klap komt pas als de realiteit is neergedaald en de euforie van de aanschaf is verdwenen
Immers hoe meet je de (rest)capaciteit van het accupakket na 4 jaar? De Prius is er nu meer dan 15 jaar (1997) maar hoeveel accupakketten zijn daar nu eigenlijk van vervangen? Toyota geeft een garantie van 5 jaar of 100 (autohandelaar said vianen). 000km op hybride delen, dus ook het accupakket, maar slijtage is uitgesloten van garantie
Maar wat is nu versleten en hoe merk je dat dan wanneer je een PHEV na 4 jaar kan overnemen? De Leasetermijn is dan afgelopen en die dingen worden op de occasionmarkt �gedumpt�. autohandelaar said vianen. Het is al lastig voor de dealer om het verslijt van het accupakket vast te stellen laat staan voor de particulier
Wanneer je die 2x per dag aan het infuus moet leggen is er iets goed mis (autohandelaar said vianen). In het geval van een pure EV is dat goed lastig omdat dat rechtstreeks zijn weerslag zal hebben op de reikwijdte. Die wordt namelijk steeds minder. In het geval van een Hybride EV zal dat niet zo duidelijk zijn omdat dan de range extender of on-board generator gewoon eerder zijn werk gaat doen
Je merkt dus niet dat de batterij te kort komt omdat het accu tekort wordt aangevuld door de ICE. (Internal Combustion Engine). Waar men eerder elektrisch kon rijden tot de oprit van de snelweg. Auto Inkoop. (Zo maar even een voorbeeld) - autohandelaar said vianen. Zal dat met een versleten accupakket slechts tot de hoek van de straat mogelijk zijn
(Dan zou het voor die andere belastingplichtigen ook leuk "recyclen" zijn) Jan Teepe antwoordt op 24 januari 2014:In het Eindhovens dagblad van 24 januari staat een artikel over de Outlander PHEV. O.a - autohandelaar said vianen. Deze zin " alleen op benzine scoort de PHEV met een magere 1 op 10,5 en er zijn al praktijkervaringen van 1 op 3,5 tot 1 op 5 als er volbepakt met caravan en dakkoffer naar de wintersport wordt getrokken
Benieuwd wat het resultaat zal zijn, van de test die Menno met MD en caravan gaan uitvoeren!!. Wat rijgedrag betreft zal het wel snor zitten, de combinatie van de Phev met een caravan van zeg maar 1300 � 1500kg - autohandelaar said vianen. Door zijn gewicht en laag zwaartepunt zal de Phev geen probleem hebben met een caravan, maar wat autonomie en verbruik betreft, ik heb zo het gevoel dat we daar niet echt vrolijk van gaan worden
Ook en vooral zal hij vast geweldig op hellingen presteren - autohandelaar said vianen. Vraag blijft nog even hoe lang hij lange steilere hellingen kan volbrengen als de accu min of meer leeg is. Vraag blijft ook nog even hoe zuinig hij is in de mix met caravan (Wij Kopen Uw Auto). De eerste berichten verschijnen nu dus over het praktijkgebruik
Jan antwoordt op 24 januari 2014:Daarbij kan opgemerkt worden dat hoe zwaarder een motor wordt belast (tot 90%) hoe lager het specifiek verbruik zal zijn - autohandelaar said vianen. Daardoor zal duidelijk zijn dat kleinere motoren een lager verbruik kennen dan grotere motoren bij gelijke belasting en toerental. Jan antwoordt op 24 januari 2014:Voorgaand was een reactie voor het draadje: "Kleine diesel motren grote prestaties maar hoe is. autohandelaar said vianen." Maar is abuis hier terecht gekomen?!?!?!? Anko antwoordt op 26 januari 2014:Waarom de subsidieregelingen (of de auto zelf) beoordelen aan de hand van het brandstofverbruik met caravan erachter? Over de afgelopen 950 km heb ik in totaal 11 liter benzine verbruikt
. veel meer een diesel auto met elektrische ondersteuning. autohandelaar said vianen. De PHEV is veel meer een elektrische auto met ondersteuning van een benzine motor voor extra range / aandrijving op hoge snelheid. Daarom heeft de Volvo, lijkt mij, een versnellingsbak veel harder nodig dan de PHEV. Eerlijk gezegd lijkt mij het ontbreken van een versnellingsbak eerder een voordeel
Latest Posts
Hp Printer Inkt
Auto Exporteren? Hier Moet Je Op Letten
Auto Opkoper Eindhoven